Compensatie van reeds betaalde lidmaatschapskosten

Heb je in de periode van 16 maart tot 1 mei 2020 je lidmaatschap gewoon doorbetaald terwijl je niet kon komen sporten? Op deze pagina kan je hiervoor compensatie aanvragen. Voordat je dit doet, zouden we je graag nog een laatste keer willen vragen om je keuze te heroverwegen. Het team van Speijers Sports is zowel zakelijk als persoonlijk getroffen door deze crisis. We hebben op aanwijzing van de overheid noodgedwongen onze deuren moeten sluiten om onze sporters en medewerkers zo goed mogelijk te beschermen en verspreiding van het coronavirus te beperken. Al onze levens gaan ondertussen gewoon door en ook wij moeten in deze periode proberen ons hoofd boven water te houden.

We begrijpen heel goed dat je niet wil betalen voor een dienst waar je geen gebruik van kan maken, maar zonder jullie steun, is er een kans dat wij niet kunnen blijven bestaan na deze periode van gedwongen sluiting. Mocht je het echter zelf ook financieel zwaar hebben door deze onverwachte crisis, dan willen we je graag helpen door compensatie van je reeds betaalde lidmaatschap aan te bieden door dit te verrekenen in een korting op je toekomstige lidmaatschapskosten.

Wil je van deze compensatie gebruik maken? Vul hier je gegevens in en de reeds betaalde lidmaatschapskosten worden als korting verrekend vanaf het moment dat je lidmaatschap weer geactiveerd wordt, verspreid over een periode van 5 maanden (20% korting per maand.)

Heb je je bedacht en wil je ons toch graag blijven steunen? Kies er dan voor om de reeds betaalde kosten niet terug te vragen en dan zullen we je lidmaatschap automatisch voor pauzeren vanaf 1 mei 2020. Wil je nog meer doen? Klik dan hier om toestemming te geven voor het laten doorlopen van je lidmaatschap en ook die maandelijkse kosten aan ons te doneren.

Met sportieve groet,
Team Speijers Sports