In deze onzekere tijd ontvangen wij natuurlijk veel vragen over onze lidmaatschappen. Je wil graag weten waar je aan toe bent. Je bent ergens lid, maar je kan er tijdelijk geen gebruik van maken. We begrijpen heel goed hoe vervelend dat is. Op dit moment zijn wij achter de schermen druk bezig met uit te zoeken hoe we met deze crisis om moeten gaan.

Mocht je nadenken over het stopzetten of storneren van je abonnement, zouden we je graag willen vragen om dit te heroverwegen en niet te doen. Op dit moment zijn we namelijk afhankelijk van jouw steun. En met jullie hulp hoeft Speijers Sports, het bedrijf waar we al zoveel jaren met hart en ziel aan werken, niet te verdwijnen.

Heb je vragen over je abonnement of wat er de komende tijd gaat gebeuren? Lees hieronder de FAQ. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een berichtje naar mail@speijerssports.nl

 

VEELGESTELDE VRAGEN – CORONAVIRUS

Tot wanneer zijn jullie gesloten?
In overeenstemming met de voorzorgsmaatregelen van de overheid en het RIVM omtrent het coronavirus, proberen we onze sporters en medewerkers zo goed mogelijk te beschermen en blijven wij minimaal tot 6 april 2020 gesloten met mogelijke verlenging.

Kan ik mijn lidmaatschap pauzeren?
Eerder hebben wij aangekondigd alle lidmaatschapskosten voor de maand april 2020 nog bij alle sporters af te schrijven om alles in het bedrijf zo veel mogelijk gaande te houden. Mocht blijken dat wij na 6 april 2020 nog steeds gesloten moeten blijven, dan wordt de eerstvolgende automatische incasso van 23 april 2020 niet afgeschreven en zullen we alle lidmaatschappen pauzeren vanaf 1 mei 2020. Er worden vervolgens geen lidmaatschapskosten meer afgeschreven tot dat we weer open gaan.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap pauzeren?
Als we na 6 april 2020 dicht moeten blijven, wordt je abonnement op 1 mei 2020 automatisch gepauzeerd. Hier hoef je niets voor te doen. Zodra de sportschool weer open gaat, worden alle gepauzeerde abonnementen automatisch weer geactiveerd en kan je direct weer komen sporten. Jaarcontracten worden gepauzeerd en de einddatum schuift op met het aantal dagen dat we dicht blijven na 1 mei 2020. Heb je een flexibel contract, dan stop je gewoon met betalen vanaf 1 mei 2020 maar blijf je wel actief lid in ons systeem.

Hoe zit het met de compensatie voor de periode van 16 maart tot uiterlijk 1 mei 2020?
Voor de periode waarin de sportschool al gesloten was maar je wel gewoon door hebt betaald, hebben we nog geen passende compensatie gevonden. Afhankelijk van de precieze duur van deze periode, zullen we je hier later verder over informeren.

Ik wil jullie toch graag blijven steunen. Hoe doe ik dat?
Wil je ons toch blijven steunen? In de komende weken zullen we jullie op de hoogte brengen van de “I love Speijers Sports support pakketten.” We gaan verschillende leuke en voordelige pakketten samenstellen die jullie kunnen aanschaffen, om ons zo door deze moeilijke tijd heen te trekken. Hierover volgt later meer.

Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven? Hoe doe ik dat?
We proberen regelmatig een leuke en afwisselende thuistraining op onze Instagram- of Facebookpagina te plaatsen die je vanuit je eigen woonkamer mee kunt doen. Heb je een aflevering gemist? Alle video’s zijn ook terug te bekijken op ons YouTube kanaal. Bekijk ook nog eens de Speijers Sports app. Daarin zijn verschillende oefeningen terug te vinden waarmee je zelf aan de slag kunt gaan. Daarnaast geven we jullie ook regelmatig leuke en gezonde tips, recepten of andere dingen die je kunt uitproberen terwijl je thuisblijft.

Kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
Heb je een 365 Fitness Flex of Rebelfit Flex lidmaatschap afgesloten? Alleen dan kun je maandelijks opzeggen. Er is wel spraken van een maand opzegtermijn. Ook is het van belang dat je voor de 23ste van de maand uitschrijft. De lidmaatschappen met een jaarcontract kun je enkel jaarlijks opzeggen. Dus pas bij afloop van het lidmaatschap.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
Het opzeggen van een lidmaatschap gebeurt door middel van een uitschrijfformulier dat je kunt opvragen door een mail te sturen naar: mail@speijerssports.nl. Je ontvangt dan binnen 24 uur een pdf formulier dat je kunt invullen, inscannen en terug kunt mailen.

Voor overige vragen, neem contact met ons op via mail@speijerssports.nl.